0.T – Přípravka
ŠKOLNÍ ROK: 2023/2024
Třídní učitelka: Mgr. Tereza Sachlová
paní učitelka Alenka Hašková
asistentka pedagoga Petra Kuchařová
ROZVRH HODIN přípravné třídy – PT | ||||
7.45 – 8.30 | 8.45 – 9.25 | 9.50 – 10.35 | 10.45 – 11.30 | |
Po | PT sach | PT sach | PT sach | PT haš |
Út | PT sach | PT sach | PT sach | PT sach |
St | PT sach | PT sach | PT sach | PT haš |
Čt | PT sach | PT haš | PT sach | PT sach |
Pá | PT sach | PT sach | PT sach | PT haš |
Týdenní plány
Týdenní plán od 25.9. do 27.9. a 2.10. – 6.10. – téma STROMY
26.9. – KINO Slaný – nezapomeňte na batůžek se sváčou a vhodné oblečení dle počasí
28.9. – státní svátek
29.9. – ředitelské volno
Psychomotorické cvičení: pohyb v rytmu, nápodoba pohybu, cvičení na říkadla a písně
Řeč, myšlení, paměť: zapamatování si obrázků – Kimova hra
Sluchové vnímání: rytmizování/vytleskávání slov, počet slabik, náslovná hláska, poslední hláska ve slově, vymýšlení slov na určenou hlásku
Zrakové vnímání: vnímání detailu a odlišnosti obrázku, dokreslování obrázku
Prostorové vnímání: řazení od nejmenšího po největší, umístění předmětu dle pokynu – vlevo, vpravo/ nahoře, dole
Grafomotorika: uvolňovací cviky, správný úchop tužky
Týdenní plán od 18.9. do 22.9. – téma AFRIKA
V pondělí 18.9. třídní schůzka v 15.30. Prosím o donesení dotazníku.
Děkuji. T.S.
Sociální dovednosti: spolupráce ve skupině (řazení obrázkových karet dle děje příběhu, sdílení výsledků práce)
Psychomotorické cvičení: pohyb v rytmu, nápodoba pohybu, cvičení na říkadla a písně
Řeč, myšlení, paměť: spontánní vypravování, popis obrázku, co na obrázku chybí, píseň Afrika
Sluchové vnímání: rytmizování/vytleskávání slov, počet slabik, náslovná hláska
Zrakové vnímání: vnímání detailu a odlišnosti obrázku, základní barvy
Prostorové vnímání: řádek/sloupec, vlevo/pravo, nahoře/dole, uprostřed
Grafomotorika: uvolňovací cviky, správný úchop tužky, cviky: horní oblouk (let letadla/šipky)
Týdenní plán od 11.9. do 15.9. – téma MOTÝL
Tento týden budeme pracovat s knihou Motýlek, motýl, Petr Horáček, Portál, ISBN 978-80-262-2052-7

Sociální dovednosti: spolupráce ve skupině (řazení obrázkových karet dle děje příběhu, sdílení výsledků práce)
Psychomotorické cvičení: nácvik správného dýchání, křížové pohyby, pohyb v rytmu
Řeč, myšlení, paměť: spontánní vypravování, vypravování podle obrázků, dějová posloupnost příběhu,
Sluchové vnímání: rytmizování/vytleskávání slov, říkadel, náslovná hláska, probudí mě hláska
Zrakové vnímání: vyznač odlišnosti v obrázku
Prostorové vnímání: řádek/sloupec, vlevo/pravo, nahoře/dole, přidáme těsně za/těsně před, kolik zvířatek je za/ kolik zvířátek je před, první/poslední
Grafomotorika: uvolňovací cviky, správný úchop tužky, cviky: volný pohyb tužky po papíře – nápodoba letu motýla, stříhání, vybarvování, malba temperou
Týdenní plán od 4.9. do 8.9. – téma ŽABKA
Psychomotorické cvičení: nácvik správného dýchání, křížové pohyby, pohyb v rytmu
Sluchové vnímání: rytmizování/vytleskávání slov, říkadel, náslovná hláska, probudí mě hláska
Zrakové vnímání: najdi rozdíly v obrázku
Prostorové vnímání: řádek/sloupec, vlevo/vpravo, nahoře/dole
Rozvoj jemné motoriky: práce s keramickou hlínou – výroba korálků
Grafomotorika: uvolňovací cviky, správný úchop tužky, cviky: kroužení, tečky, stříhání, kresba, malba štětcem (válení násadkou po papíře)
Důležité termíny
18.9. – třídní schůzka přípravného ročníku od 15.30 hodin
29.9. – ředitelské volno – v provozu není ŠJ ani ŠD