PŘIHLÁŠKA ŠD 2024/25
________________________________________________________________________________
I. oddělení Eliška Dvořáková telefon: 731 244 404 mail: edvorakova@skolabezhranic.cz |
II. oddělení Stanislava Trappová telefon: 605 171 052 mail: trappova@skolabezhranic.cz |
III. oddělení Alena Hašková telefon: 773 130 280 mail: haskova@skolabezhranic.cz |
__________________________________________________________________________________________________
Provoz ŠD:
Ranní družina: 6:30 – 7:30
Odpolední provoz: 11:30 – 16:30
Vyzvedávání žáků ze ŠD:
- po ukončení vyučování
- 12:30 – 13:15
- 14:30 – 16:30
(Činnosti a časy jsou orientační, přizpůsobujeme se počasí, reagujeme na chuť a náladu dětí. Protože většina dětí je z okolních vesnic, jsme vázáni na příjezdy a odjezdy autobusů.)
- 11,30 – 13,15 – Oběd, odpočinková činnost
- 13,15 – 14,00 – Zájmové činnosti: výtvarná zájmová činnost (VZČ), hudební zájmová činnost (HZČ), sportovní zájmová činnost (SZČ), pracovní zájmová činnost (PZČ), dramatická zájmová činnost (DZČ) a přírodovědná zájmová činnost (PŘZČ)
- 14,00 – 15,00- Rekreační činnosti: pohybové hry na zahradě, dětském hřišti, fotbalovém hřišti, vycházky do okolí, vycházky k lesu Rokličky
- 15,00 –15,30- Svačina
- 15,30 – 16,00 – Příprava na vyučování, možnost vypracování domácích úkolů, didaktické hry
- 16,00 – 16,30 – Rekreační hry ve ŠD, tělocvičně nebo na školní zahradě, možnost využití počítačové učeny
Dokumenty ŠD
________________________________________________________________________________
I. oddělení Eliška Dvořáková telefon: 731 244 404 mail: edvorakova@skolabezhranic.cz |
II. oddělení Stanislava Trappová telefon: 605 171 052 mail: trappova@skolabezhranic.cz |
III. oddělení Alena Hašková telefon: 773 130 280 mail: haskova@skolabezhranic.cz |
__________________________________________________________________________________________________
Provoz ŠD:
Ranní družina: 6:30 – 7:30
Odpolední provoz: 11:30 – 16:30
Vyzvedávání žáků ze ŠD:
- po ukončení vyučování
- 12:30 – 13:15
- 14:30 – 16:30
(Činnosti a časy jsou orientační, přizpůsobujeme se počasí, reagujeme na chuť a náladu dětí. Protože většina dětí je z okolních vesnic, jsme vázáni na příjezdy a odjezdy autobusů.)
- 11,30 – 13,15 – Oběd, odpočinková činnost
- 13,15 – 14,00 – Zájmové činnosti: výtvarná zájmová činnost (VZČ), hudební zájmová činnost (HZČ), sportovní zájmová činnost (SZČ), pracovní zájmová činnost (PZČ), dramatická zájmová činnost (DZČ) a přírodovědná zájmová činnost (PŘZČ)
- 14,00 – 15,00- Rekreační činnosti: pohybové hry na zahradě, dětském hřišti, fotbalovém hřišti, vycházky do okolí, vycházky k lesu Rokličky
- 15,00 –15,30- Svačina
- 15,30 – 16,00 – Příprava na vyučování, možnost vypracování domácích úkolů, didaktické hry
- 16,00 – 16,30 – Rekreační hry ve ŠD, tělocvičně nebo na školní zahradě, možnost využití počítačové učeny
Dokumenty ŠD
Plán ŠD I. oddělení
Plán ŠD II. oddělení
Plán ŠD III. oddělení

Cíl školní družiny
Naším cílem je v dětech rozvíjet všestranné schopnosti, zručnost, obratnost i specifická nadání. V době mimo vyučování se děti zapojují do různorodých aktivit. K pohybovým a rekreačním činnostem využíváme především školní zahradu, dětské a fotbalové hřiště a nedaleký lesík Rokličky. Při některých činnostech dochází ke spojování oddělení. Cílem záměru je budování pozitivních mezitřídních vztahů, vzájemná spolupráce, komunikace a respekt, hlubší poznávání spolužáků z jiných tříd, tolerance věkových rozdílů a schopností. Zároveň také zdravé soutěžení, fair play hra, posilování sociálních dovedností a vytváření dobrých vztahů mezi dětmi.

Cíl školní družiny
Naším cílem je v dětech rozvíjet všestranné schopnosti, zručnost, obratnost i specifická nadání. V době mimo vyučování se děti zapojují do různorodých aktivit. K pohybovým a rekreačním činnostem využíváme především školní zahradu, dětské a fotbalové hřiště a nedaleký lesík Rokličky. Při některých činnostech dochází ke spojování oddělení. Cílem záměru je budování pozitivních mezitřídních vztahů, vzájemná spolupráce, komunikace a respekt, hlubší poznávání spolužáků z jiných tříd, tolerance věkových rozdílů a schopností. Zároveň také zdravé soutěžení, fair play hra, posilování sociálních dovedností a vytváření dobrých vztahů mezi dětmi.